GYÖNGYÖS VÁROS POLGÁRMESTERE 2021. április 16-án rendeletet alkotott GYÖNGYÖS VÁROSI ÖNKORMÁNYZAT 2021. ÉVI KÖLTSÉGVETÉSÉNEK módosításáról.
GYÖNGYÖS VÁROS POLGÁRMESTERE 2021. március 26-án rendeletet alkotott az Önkormányzat tulajdonában lévő lakások és nem lakás céljára szolgáló helyiségek bérletének szabályairól, a lakbérek mértékének megállapításáról szóló 1/2013.(II.4.) önkormányzati rendelet módosításáról.
GYÖNGYÖS VÁROS POLGÁRMESTERE 2021. február 26-án rendeletet alkotott A PÉNZBELI ÉS TERMÉSZETBENI SZOCIÁLIS ELLÁTÁSOKRÓL szóló 9/2015.(II.27.) önkormányzati rendelet módosításáról.
GYÖNGYÖS VÁROS POLGÁRMESTERE 2021. február 26-án rendeletet alkotott GYÖNGYÖS VÁROSI ÖNKORMÁNYZAT 2021. ÉVI KÖLTSÉGVETÉSÉRŐL.
GYÖNGYÖS VÁROS POLGÁRMESTERE 2021. február 26-án rendeletet alkotott GYÖNGYÖS VÁROSI ÖNKORMÁNYZAT 2020. ÉVI KÖLTSÉGVETÉSÉNEK módosításáról.
Bővült a telefonos ügyintézés a NAV-nál
Novembertől változott az adóügyek elektronikus intézésének szabályozása, így még több adóügyet intézhetnek telefonon a NAV ügyfelei.
Az Ügyféltájékoztató és Ügyintéző Rendszer (ÜCC) használatával az adózók telefonon is intézhetnek adóügyeket, vagy kérhetnek egyedi ügyekben tájékoztatást. Ehhez csupán egy egyedi azonosító kód (PIN-kód) szükséges, melyet elektronikusan, vagy papíron is lehet igényelni, a TEL nyomtatvány kitöltésével.
Az Ügyféltájékoztató és Ügyintéző Rendszer telefonszáma: 06-40-20-21-22.
Az alábbi ügyek telefonos intézésére van lehetőség:
- adózói törzsadatokkal kapcsolatos tájékoztatás, egyedi bejelentésekkel, változás-bejelentésekkel kapcsolatos ügyintézés;
- közösségi adószám igénylése, információ az ellenőr személyazonosságáról és megbízásának érvényességéről;
- a jogszabályban meghatározott értékhatárok túllépésének bejelentése;
- adófolyószámlával kapcsolatos tájékoztatás, adónemek közötti átvezetés;
- jövedelemigazolás iránti kérelem előterjesztése;
- információ a közösségi adószám érvényességéről;
- bevallásokkal kapcsolatos tájékoztatás, papír alapú bevallás javítása;
- Ügyfélkapus regisztráció, állandó meghatalmazással kapcsolatos egyedi felvilágosítás.
A telefonos ügyintézés körének bővülése 2013. november 8-tól:
- bejelentkezés egészségügyi szolgáltatási járulék fizetésére;
- adó-, és együttes adóigazolás iránti kérelem;
- a papíron is benyújtható, de elektronikusan érkezett bevallások javítása (ha a hiba nem igényel személyes jelenlétet);
- a gépjármű-forgalmazók illetékmentességéhez szükséges nyilatkozattétel.
A NAV telefonos ügyintéző rendszere hétfőtől csütörtökig 8.30-tól 16 óráig, pénteken 8.30-tól 13.30-ig várja az ügyfelek hívását.
Bővebb tájékoztatás a NAV honlapján a 33. számú Információs füzetben található.
- Május 1-jétől ismét lehet jegyet váltani a buszon
- Oltás: folytatódik az online időpontfoglalás
- Környezettudatos városfejlesztés Gyöngyösön
- Forgalomlassító küszöböt telepítettek a Platán úton
- Hazánkban sem ritka egy-egy nagyragadozó az erdőben
- Változik a közlekedési rend a gyöngyösi kórháznál
- Virágokat és palántákat ültettek a Föld napján az óvodások
- Pénteken már költöznek az új laktanyába a tűzoltók
- Később köszöntik és jutalmazzák a bölcsődei dolgozókat
- Civil szervezeteknek nyílt pályázati lehetőség