3 °C

 
 
14/2021.(IV.16.) önkormányzati rendelet

GYÖNGYÖS VÁROS POLGÁRMESTERE 2021. április 16-án rendeletet alkotott GYÖNGYÖS VÁROSI ÖNKORMÁNYZAT 2021. ÉVI KÖLTSÉGVETÉSÉNEK módosításáról.

13/2021.(III.26.) önkormányzati rendelet

GYÖNGYÖS VÁROS POLGÁRMESTERE 2021. március 26-án rendeletet alkotott az Önkormányzat tulajdonában lévő lakások és nem lakás céljára szolgáló helyiségek bérletének szabályairól, a lakbérek mértékének megállapításáról szóló 1/2013.(II.4.) önkormányzati rendelet módosításáról.

12/2021.(II.26.) önkormányzati rendelet

GYÖNGYÖS VÁROS POLGÁRMESTERE 2021. február 26-án rendeletet alkotott A PÉNZBELI ÉS TERMÉSZETBENI SZOCIÁLIS ELLÁTÁSOKRÓL szóló 9/2015.(II.27.) önkormányzati rendelet módosításáról.

11/2021.(II.26.) önkormányzati rendelet

GYÖNGYÖS VÁROS POLGÁRMESTERE 2021. február 26-án rendeletet alkotott GYÖNGYÖS VÁROSI ÖNKORMÁNYZAT 2021. ÉVI KÖLTSÉGVETÉSÉRŐL.

10/2021.(II.26.) önkormányzati rendelet

GYÖNGYÖS VÁROS POLGÁRMESTERE 2021. február 26-án rendeletet alkotott GYÖNGYÖS VÁROSI ÖNKORMÁNYZAT 2020. ÉVI KÖLTSÉGVETÉSÉNEK módosításáról.

Bővebben


Bővült a telefonos ügyintézés a NAV-nál

Elküld Nyomtatás
Dátum: 2013.11.27. szerda
 
Utoljára módosítva: 2013-11-27 15:04
 
     

    Bezár
    Cikk küldés
     
     

    Novembertől változott az adóügyek elektronikus intézésének szabályozása, így még több adóügyet intézhetnek telefonon a NAV ügyfelei.

     

    Az Ügyféltájékoztató és Ügyintéző Rendszer (ÜCC) használatával az adózók telefonon is intézhetnek adóügyeket, vagy kérhetnek egyedi ügyekben tájékoztatást. Ehhez csupán egy egyedi azonosító kód (PIN-kód) szükséges, melyet elektronikusan, vagy papíron is lehet igényelni, a TEL nyomtatvány kitöltésével.

    A nyomtatvány itt érhető el>>

    Az Ügyféltájékoztató és Ügyintéző Rendszer telefonszáma: 06-40-20-21-22.

    Az alábbi ügyek telefonos intézésére van lehetőség:

    • adózói törzsadatokkal kapcsolatos tájékoztatás, egyedi bejelentésekkel, változás-bejelentésekkel kapcsolatos ügyintézés;
    • közösségi adószám igénylése, információ az ellenőr személyazonosságáról és megbízásának érvényességéről;
    • a jogszabályban meghatározott értékhatárok túllépésének bejelentése;
    • adófolyószámlával kapcsolatos tájékoztatás, adónemek közötti átvezetés;
    • jövedelemigazolás iránti kérelem előterjesztése;
    • információ a közösségi adószám érvényességéről;
    • bevallásokkal kapcsolatos tájékoztatás, papír alapú bevallás javítása;
    • Ügyfélkapus regisztráció, állandó meghatalmazással kapcsolatos egyedi felvilágosítás.

    A telefonos ügyintézés körének bővülése 2013. november 8-tól:

    • bejelentkezés egészségügyi szolgáltatási járulék fizetésére;
    • adó-, és együttes adóigazolás iránti kérelem;
    • a papíron is benyújtható, de elektronikusan érkezett bevallások javítása (ha a hiba nem igényel személyes jelenlétet);
    • a gépjármű-forgalmazók illetékmentességéhez szükséges nyilatkozattétel.

    A NAV telefonos ügyintéző rendszere hétfőtől csütörtökig 8.30-tól 16 óráig, pénteken 8.30-tól 13.30-ig várja az ügyfelek hívását.

    Bővebb tájékoztatás a NAV honlapján a 33. számú Információs füzetben található.


    Közösségi funkciók