3 °C

 
 
14/2021.(IV.16.) önkormányzati rendelet

GYÖNGYÖS VÁROS POLGÁRMESTERE 2021. április 16-án rendeletet alkotott GYÖNGYÖS VÁROSI ÖNKORMÁNYZAT 2021. ÉVI KÖLTSÉGVETÉSÉNEK módosításáról.

13/2021.(III.26.) önkormányzati rendelet

GYÖNGYÖS VÁROS POLGÁRMESTERE 2021. március 26-án rendeletet alkotott az Önkormányzat tulajdonában lévő lakások és nem lakás céljára szolgáló helyiségek bérletének szabályairól, a lakbérek mértékének megállapításáról szóló 1/2013.(II.4.) önkormányzati rendelet módosításáról.

12/2021.(II.26.) önkormányzati rendelet

GYÖNGYÖS VÁROS POLGÁRMESTERE 2021. február 26-án rendeletet alkotott A PÉNZBELI ÉS TERMÉSZETBENI SZOCIÁLIS ELLÁTÁSOKRÓL szóló 9/2015.(II.27.) önkormányzati rendelet módosításáról.

11/2021.(II.26.) önkormányzati rendelet

GYÖNGYÖS VÁROS POLGÁRMESTERE 2021. február 26-án rendeletet alkotott GYÖNGYÖS VÁROSI ÖNKORMÁNYZAT 2021. ÉVI KÖLTSÉGVETÉSÉRŐL.

10/2021.(II.26.) önkormányzati rendelet

GYÖNGYÖS VÁROS POLGÁRMESTERE 2021. február 26-án rendeletet alkotott GYÖNGYÖS VÁROSI ÖNKORMÁNYZAT 2020. ÉVI KÖLTSÉGVETÉSÉNEK módosításáról.

Bővebben


Így igényelhet csekket az adóhivataltól

Elküld Nyomtatás
Dátum: 2012.10.29. hétfő
 
Utoljára módosítva: 2012-10-29 10:10
 
     

    Bezár
    Cikk küldés
     
     

    A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) folyamatosan postázza az adófolyószámla- kivonatokat, amelyekből az ügyfelek tájékozódhatnak az esetleges hátralékukról, illetve túlfizetésükről.

     

    Ha az adófolyószámla egyenlege tartozást mutat, az állami adóhatóságnál nyilvántartott fizetési kötelezettség többféle módon is rendezhető, például bankszámláról történő átutalással, a kijelölt ügyfélszolgálatokon bankkártyával, illetve pénzforgalmi számla nyitására nem kötelezett adózók (jellemzően magánszemélyek) esetében készpénz-átutalási megbízással, azaz - hétköznapi nevén - csekkel is - közölte a NAV Heves megyei Adóigazgatósága.

    Az adóhivatal - igény esetén - biztosítja ügyfeleinek a tartozás rendezéséhez szükséges csekkeket, melyek telefonon, postai-, illetve elektronikus úton is kérhetők, de személyesen is beszerezhetők az ügyfélszolgálatokon.

    • Írásban a www.nav.gov.hu internetes honlapról letölthető a csekkigénylő űrlap.
    • Elektronikusan a Letöltések/Nyomtatványkitöltő programok/Csekk menüpontból kell a „Kérelem Postai készpénz-átutalási megbízás (csekk) igényléséhez” (CSEKK) nyomtatványt letölteni és továbbítani,
    • postán feladva a Letöltések-egyéb/Adatlapok, igazolások, meghatalmazás minták menüpontból lehet kiválasztani és kinyomtatni az adatlapot.
    • Telefonon a helyi tarifával hívható NAV Általános Tájékoztató Contact Center a 06-40/42-42-42 számon, illetve mobil hálózaton belül a 06-20/33-95-888, a 06-30/33-95-888, vagy a 06-70/33-95-888 számon. A telefonos tájékoztatás hétfőtől csütörtökig 8.30-16 óráig, pénteken 8.30-13.30 óráig vehető igénybe.
    • További lehetőség - az egyedi ügyfélazonosító számmal rendelkező ügyfelek részére - a NAV Ügyintéző Contact Centeren (ÜCC) keresztül történő csekkigénylés. Az ÜCC elérhetősége: hétfőtől csütörtökig 8.30-16 óráig, pénteken 8.30-13.30 óráig.

    Az ÜCC belföldről helyi tarifával hívható a 06-40/20-21-22 telefonszámon, de külföldi tartózkodás esetén is elérhető a +36-1/441-9600 telefonszámon. Személyes ügyintézés előtt feltétlenül tájékozódjanak az ügyfélfogadási időpontokról!

    Fontos, hogy befizetéshez csak a tartozással érintett adónemnek megfelelő csekket szabad használni és a közlemény rovatban feltétlenül szerepeljen a feladó adószáma, vagy az adóazonosító jele - hívta fel a figyelmet a NAV Heves Megyei Adóigazgatósága.


    Közösségi funkciók