GYÖNGYÖS VÁROS POLGÁRMESTERE 2021. április 16-án rendeletet alkotott GYÖNGYÖS VÁROSI ÖNKORMÁNYZAT 2021. ÉVI KÖLTSÉGVETÉSÉNEK módosításáról.
GYÖNGYÖS VÁROS POLGÁRMESTERE 2021. március 26-án rendeletet alkotott az Önkormányzat tulajdonában lévő lakások és nem lakás céljára szolgáló helyiségek bérletének szabályairól, a lakbérek mértékének megállapításáról szóló 1/2013.(II.4.) önkormányzati rendelet módosításáról.
GYÖNGYÖS VÁROS POLGÁRMESTERE 2021. február 26-án rendeletet alkotott A PÉNZBELI ÉS TERMÉSZETBENI SZOCIÁLIS ELLÁTÁSOKRÓL szóló 9/2015.(II.27.) önkormányzati rendelet módosításáról.
GYÖNGYÖS VÁROS POLGÁRMESTERE 2021. február 26-án rendeletet alkotott GYÖNGYÖS VÁROSI ÖNKORMÁNYZAT 2021. ÉVI KÖLTSÉGVETÉSÉRŐL.
GYÖNGYÖS VÁROS POLGÁRMESTERE 2021. február 26-án rendeletet alkotott GYÖNGYÖS VÁROSI ÖNKORMÁNYZAT 2020. ÉVI KÖLTSÉGVETÉSÉNEK módosításáról.
Hamarosan választás, ellenőrizze okmányait!
Csak érvényes igazolványokkal lehet szavazni az április 8-i országgyűlési választáson, így célszerű még a voksolás előtt, időben ellenőrizni a személyazonosításra alkalmas okmányok (személyazonosító igazolvány, útlevél vagy vezetői engedély) érvényességét és szükség esetén gondoskodni azok cseréjéről, pótlásáról! Fontos az is, hogy az okmányokon és a névjegyzékben szereplő adatok megegyezzenek, így akinek például házasságkötés miatt változott a neve, a régi okmányaival nem igazolhatja magát.
Április 8-án a választópolgárnak, ahhoz, hogy leadhassa szavazatát, igazolnia kell személyazonosságát (ezt megteheti érvényes személyazonosító igazolvánnyal, útlevéllel vagy vezetői engedéllyel), a lakcímét és személyi azonosítóját (pl. lakcímkártyával).
A kormányablakok április 6-án (péntek), 7-én és 8-án egységesen 07:00-19:00 óráig várják az ügyfeleket.
Az erről szóló tájékoztató letölthető a kapcsolódó dokumentumok közül.
A lejárt érvényességű okmányokkal rendelkezők nem szavazhatnak, őket a szavazatszámláló bizottság köteles visszautasítani. Ezért fontos, hogy a választópolgárok a szavazás napja előtt vizsgálják meg okmányaik érvényességét, és időben gondoskodjanak az érvényes dokumentumok, okmányok beszerzéséről- hívja fel a figyelmet Pánczél Titanilla, a Heves Megyei Kormányhivatal Egri Járási Hivatal, Hatósági Főosztály Kormányablak osztálya vezetője.
A névjegyzékben szereplő személyes és lakcímadatokat személyazonosításra alkalmas okmányok valamelyikével és lakcímkártyával kell igazolni a szavazás előtt.
Ha valakinek megváltozott a neve (pl. házasságkötés, válás, egyéb névváltoztatatás), a központi névjegyzékben az automatikusan átvezetésre kerül, ezért a régi okmányok már nem lesznek megfelelőek a személyazonosság igazolására! Akinek megváltoztak az adatai és eddig még nem tette meg, keresse fel új okmányok igénylése miatt mielőbb valamelyik kormányablakot!
A lakcímkártya nem rendelkezik érvényességi idővel, de ha szerepel rajta tartózkodási hely (ideiglenes lakcím), ahhoz már kapcsolódik érvényességi dátum, amit érdemes ellenőrizni.
A Heves Megyei Kormányhivatal kormányablakainak ügyfélfogadási rendjét megtalálja IDE kattintva.
Forrás: kormanyhivatal.hu
- Május 1-jétől ismét lehet jegyet váltani a buszon
- Oltás: folytatódik az online időpontfoglalás
- Környezettudatos városfejlesztés Gyöngyösön
- Forgalomlassító küszöböt telepítettek a Platán úton
- Hazánkban sem ritka egy-egy nagyragadozó az erdőben
- Változik a közlekedési rend a gyöngyösi kórháznál
- Virágokat és palántákat ültettek a Föld napján az óvodások
- Pénteken már költöznek az új laktanyába a tűzoltók
- Később köszöntik és jutalmazzák a bölcsődei dolgozókat
- Civil szervezeteknek nyílt pályázati lehetőség