3 °C

 
 
14/2021.(IV.16.) önkormányzati rendelet

GYÖNGYÖS VÁROS POLGÁRMESTERE 2021. április 16-án rendeletet alkotott GYÖNGYÖS VÁROSI ÖNKORMÁNYZAT 2021. ÉVI KÖLTSÉGVETÉSÉNEK módosításáról.

13/2021.(III.26.) önkormányzati rendelet

GYÖNGYÖS VÁROS POLGÁRMESTERE 2021. március 26-án rendeletet alkotott az Önkormányzat tulajdonában lévő lakások és nem lakás céljára szolgáló helyiségek bérletének szabályairól, a lakbérek mértékének megállapításáról szóló 1/2013.(II.4.) önkormányzati rendelet módosításáról.

12/2021.(II.26.) önkormányzati rendelet

GYÖNGYÖS VÁROS POLGÁRMESTERE 2021. február 26-án rendeletet alkotott A PÉNZBELI ÉS TERMÉSZETBENI SZOCIÁLIS ELLÁTÁSOKRÓL szóló 9/2015.(II.27.) önkormányzati rendelet módosításáról.

11/2021.(II.26.) önkormányzati rendelet

GYÖNGYÖS VÁROS POLGÁRMESTERE 2021. február 26-án rendeletet alkotott GYÖNGYÖS VÁROSI ÖNKORMÁNYZAT 2021. ÉVI KÖLTSÉGVETÉSÉRŐL.

10/2021.(II.26.) önkormányzati rendelet

GYÖNGYÖS VÁROS POLGÁRMESTERE 2021. február 26-án rendeletet alkotott GYÖNGYÖS VÁROSI ÖNKORMÁNYZAT 2020. ÉVI KÖLTSÉGVETÉSÉNEK módosításáról.

Bővebben


Hogy mindenki hazaérjen- fokozott ellenőrzések a 24-esen

Elküld Nyomtatás
Dátum: 2021.04.14. szerda
 
Utoljára módosítva: 2021-04-14 10:10
 
     

    Bezár
    Cikk küldés
     
     
    Fotó: Gyöngyösi TV

    A közút nem versenypálya, éppen ezért a balesetek elkerülése érdekében a rendőrség fokozottan és visszatérően végez ellenőrzéseket mind a 24-es számú főút mátrai, mind a 2505-ös számú út bükki szakaszán. Hangsúlyozzák, hogy ez nem a motorosok ellen, hanem a motoros érdekében történik.

     
     

    A rendőrség tájékoztatása szerint a balesetek elsősorban kanyarokban történnek a helytelen sebességválasztás miatt. Ezt támasztják alá az elmúlt évek motoros baleseteivel kapcsolatban végzett elemző-értékelő tevékenység során tapasztaltak, mely szerint a balesetek során jellemző sebesség többségében 50 km/h és 70 km/h között volt.

    A Mátra, illetve a Bükk hegység igen közkedvelt a motoros társadalom körében. Ennek megfelelően nem csak megyénkből, hanem az ország más részeiről is érkeznek ide kétkerekezők.

    Nem szabad elfelejteni, hogy a motor úgy működik, ahogyan a vezetője adja neki a gázt, az energiát. Amilyen a motor vezetője, olyan a motor működése, a motoros közlekedése. Ezt bizonyítja, hogy már az elmúlt hétvégén is történt személyi sérüléssel járó motoros baleset a 24-es főút mátrai szakaszán. Tavaly közel 50 személyi sérüléssel járó közúti közlekedési balesetet okoztak motorosok és segédmotorosok, melyből sajnálatos módon 4 halálos tragédiával végződött.

    A motorosok által okozott balesetekről általánosságban elmondható, hogy jellemzően a sebesség hibás megválasztása, azaz a relatív gyorshajtás jelenti a problémát, illetve az ehhez kapcsolódó vezetéstechnikai hiányosság.

    A motorkerékpározásnak vannak írott és íratlan szabályai:

    Motorozás előtt mindig tájékozódni kell az időjárási- és útviszonyokról.

    Csak kifogástalan műszaki állapotú, érvényes kötelező felelősségbiztosítással rendelkező motorkerékpárral lehet útnak indulni.

    Mindig be kell tartani a KRESZ vonatkozó szabályait.

    Az irányváltoztatást hátratekintés után jelezni kell.

    A sávok és az összefüggő gépjárműoszlopok közötti szlalomozás életveszélyes, hiszen az autónak holttere van. Nem elég, hogy a motoros lát, fontos, hogy őt is lássák - olvasható a police.hu-n.


    Közösségi funkciók